Abenduaren 16an Mintegi I eta Mintegi IIko hurrengo saioa

Datorren asteartean hiruhilabete honen azkenengo saioa egingo dugu. Egutegian egun berean Mintegi bientzako saioa  ipini genuen, elkarrekin gai komun bat lantzeko aukera emanez.

Bi mintegikideekin komentatu ondoren azkenengo saio hau gure proiekturako erabilgarriak izan ahal diren tresna digital batzuen erabilera lantzea erabaki genuen:  

  • wikian zelan parte hartu: estekak egin artxiboak igo, orriak sortu…
  • Google Docs aplikazioa erabiliz galde-sortak sortu

Bilera honetara, beraz, guztiok gonbidatuta zaudete. Betiko ordutegia (9:00-11:00) egingo dugu. Kafea eta goxokiak gure kontura.

Flickerretik hartuta

Zuen zain gaude!

3 Responses to Abenduaren 16an Mintegi I eta Mintegi IIko hurrengo saioa

  1. BEGO-k dio:

    Azkenean animatu naiz zerbait idazten. Benetan aste honetako mintegia oso interesgarria iruditu zait naiz eta “inkrustatzearena” ez atera. Behin eta berriro saiatu naiz baina… ezinezkoa!.
    Beno igual datorren urtean programa animatuko da eta atera egingo da.
    Eskerrik asko denagatik.
    ONDO PASA OPORRETAN!!!

  2. BEGO-k dio:

    Azkenean animatu naiz zerbait idazten. Benetan aste honetako mintegia oso interesgarria iruditu zait nahiz eta “inkrustatzearena” ez atera. Behin eta berriro saiatu naiz baina… ezinezkoa!.
    Beno igual datorren urtean programa animatuko da eta atera egingo da.
    Eskerrik asko denagatik.
    ONDO PASA OPORRETAN!!!

  3. Kaixo, bego, baina oporretan deskonktatuta ibili naiz eta ez nuen zure komentarioa ikusi. Mila esker egiteagatik. Pozten naiz saioa interesgarria izan dela zuretzat. Besarkada bat

Utzi erantzun bat

